Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2011 15:21 - Дневник 1случка :)
Автор: me4tadari Категория: Лични дневници   
Прочетен: 918 Коментари: 0 Гласове:
0



Време е част от дневника ми да излезе наяве... ;Р

Например... 22.10

..Ето как се появи Късметчо:
Имах урок по Информатика в Математическата гимназия, но ест майка ми реши, че трябва да ме закара 1 час по рано, за да не закаснее за изпита си.. Все едно, само дето беше студено мрачно и трябваше да стоя на двора, за това реших да отидя до кафенето. Взех си едни солети и се запътих към двора, но ето, че изведнъж видях едно черно коте, което не избяга, когато реших да го погаля - напротив започна да се муши покрай ръцете ми и да обикаля в кръг около мен. Това ми се стори адски ненормално, но не беше само това... след като си поиграх с нея реших, че е време да си намеря някоя пейка, но когато тръгнах котката ме следваше като куче след стопанина си. Вече разбрах, че това не е случайно, но за черните котки неможе да се разбере късмет ли носят, помагат ти да оздравяваш или просто, ако ти пресекат пътя трябва да се завъртиш. Реших, че това ще се случи само един път в живота ми след като тази котка беше домашно животно пуснато навън реших, че ми е на късмет :). Ето, че вече знаете за Късметчо и за това как ми беше компания през целия този студен час.

ПП.

Забравих да кажа, че ми се стори толкова невероятно, че дори имам снимки ;dd
Ето ги и тях :)))

(ще ги побликувам на 25.10)



Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: me4tadari
Категория: Лични дневници
Прочетен: 73666
Постинги: 15
Коментари: 49
Гласове: 28
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930